12 Ocak 2010 Salı

Kurulum Ve Garanti.

İstanbul Bilişimin Ürüngarantisi İstanbul Bilişimin Firmasının kendi Garantisidir. İstanbul Dısı Satışlarını Yurtiçi Kargoyla Gerceklestiriyorlar. Kurulum İşlemlerinide Servis Point Sirketine Kulllanıcını Ödemesi Karsılıgında Yaptırıyorlar Eger 20km Uzeri İse servis km Basına Müşteriden 5 tl ekstıra Alıyor. Sanki Sağdece Kendilerine Ait Mecdiyeköy Ugur center İşmerkezinde Bulunan Kücük Birdükkanda Ahmet Usta İsimli Teknolojinin t,sinden Habersiz Bir Vatandaş Notebook Ve lcd Tivinizi söküp Tamir Ediyor Nerde Bir sony avrupa Garantisi Versinler Sıkıysa. Paralel ithalatcı Firma..

3 yorum:

  1. yakışmamış size alacağın mı kaldıı:)))))

    YanıtlaSil
  2. Etrafımdaki tüm uyarılara rağmen buradan lcd televizyon satın aldım, yaklaşık 9 kadar sonra cihazın arkasından dınnn diye ses gelmeye başladı. Yetkili servis dedikleri yerlerle kontak kurdum. Fakat o kadar uğraşmama rağmen sorunumu çözmediler ve bu sesin normal ses olduğu hususunda ısrarlarını sürdürdüler. Öyle bir ses ki evimde sakin bir ortamda televizyon seyrederken bu ses içten içten beynimde acayip bir hale dönüşmekte ve televizyon keyfimin içine etmekte. Hukuki yollara başvurmaktan başka çarem kalmadı. İşin özü adamlar servis hizmeti filan vermiyor abicim.. Ben satarım başka bir işine de karışmam diyor. Zaten gelen fatura ve garanti belgelerinde İStanbul Bilişim'in adı ve başharfi bile geçmiyor. Edindiğim bilgilere göre vergi kaçırmak için böyle bir yol izlemekteymişler. Ben yandım sizler yanmayın derim..

    YanıtlaSil
  3. 15.06.2019 da bir telefon aldım, o gün bu gündür beni oyalıyorlar ne ürünü gönderiyorlar nede parasını, tedarik edilemedi diyip sallıyorlar. müşteri hizmetleri tam bir rezalet zaten ulaşmak mümkün değil. Tam bir nitelikli dolandırıcı tam bir organize suç örgütüdür. paramızı alıp ürünü vermiyorlar kısacası. ben yandım siz yanmayın İSTANBUL BİLİŞİM PİŞMANLIKTIR...

    YanıtlaSil