12 Ocak 2010 Salı

İstanbul Bilişimden Ürün Almak İsteyenler Mutlaka Okusun.

İstanbul Bilişimden Ürün Alıpta İstanbul Bilşim Mağdurları Arasına Katılmayın. 100Lira fazla Ödeyin Teknosa,Darty,Mediamark,Bimex Gibi Kaliteli Firmaları Tercih Edin. İstanbul Bilişim Showromlarında Satış Danışmanı Arkadaslardan 2006 Yılında Almış Oldukları Bilişim Sektörü Ödülü Masalını Hergittiginizde Dinleye BilirsinizYukarıda İsmi Gecen Dünya Markası Firmalar Bu Ödülü 3Ayda Bir alıyorlar. Sizlerde Bir İstanbul Masalı Dinlemek İstiyorsanız Okumanız Yeterli ...

4 yorum:

  1. İSTANBUL BİLİŞİM AŞ. firması internet sitesinden satın aldım. B570 59-334431 Ideapad Lenovo Notebook Ürün kargo ile tarafıma ulaştıktan sonra ilk çalıştırmada mekanik anormal ses geliyordu. konu ile ilgili satıcı firmayı aradığımda bana ürünü tamir ettirmek için teknik servisle görüşmem gerektiği garantisini ithalatçı firmanın verdiğini kendilerinin yapacak bir şeyleri olmadığını söylediler. Ben tamir edilmiş ürün istemediğimi bu nedenle değiştirip yenisini vermeleri gerektiğini ifade ettiğimde ise telefon yüzüme kapatıldı ve daha sonra ısrar aradığımda numaram sistemde göründüğü için olsa gerek teli açıp hemen kapatarak cevapsız kaldım.Müşteri hizmetlerini aradığımda ise yine aynı fasit çember oluştu ve sağlıklı bir çözüm bulamadım.Konu ile ilgili tüketici hakem heyetine başvurdum ancak bu küstah firma hakkında herkesi dikkatli olmaya çağırıyorum.

    YanıtlaSil
  2. Aşırı derecede sahtecilik oynuyolar kendi halkına saygısızlık yapan bir firma iğne dahi alınmaz dünya yıkılsa alışveriş yapılmaz

    YanıtlaSil
  3. İstabul bilişimden sipariş ettiğim ürün gelmedi süre 15 iş günü belkledim.Çagrı merkezini arama en az 30 ila 40 dakika arası sürüyor.telefonu düşürebilmek için farklı 4 telefondan aynı anda arıyorum.Kesin emin değilim ama belkide telefonum sistemde göründüğünden bana saatlerce müzik dinletiyorlar.Onun için burdan sipariş verecekseniz en az 4 adet değişik hatta ihtiyacınız olacak.Sipariş sevki için 15 gün sonunda (tabi bunar iş günü cumartesi pazar dahil değil) yeni bir sevkiyat tarihi beklemeye devam ediyoruz.Çağrı merkezine bağlanabilmek için iş yerinden yıllık izine ayrılmanız isabet olur yoksa işveren sizin telefon görüşmenizi takip ederse kapı önüne koyulabilirsiniz.Onların belirlediği 2.sevkiyat tarihinde de ürün gelmeyince iptal etttim.Tabi olay bundan sonra başlıyor.Yapmış olduğunuz ödemeyi size geri vermeleri için 10 gün istiyorlar (tabi yine iş günü )ne hikmet ise benim 1 dakikada yaptığım havaleyi onlar 10 günde yapacaklar.Keske yapsalar onada razı olun ödeme yok yine ayrı ayrı telefonlardan müşteri hizmetlerini aramalar sabah aksam ulaştığınızda aldığınız cevap.Biraz uzayacak geri ödeme neden para bu zaten ben sana ödemişim fabrikada üretim sorunu falan desen oda yok.yeni bir tarih ve eni bir bekleme başlıyor ben hala bekliyorum.
    * Bütün forumlarda elimden geldiğince yazıyorum şikayetimi 
    * Ticaret ve sanayi bakalnlığı şikayetinin yaptırımı olacağını düşünüyorum 
    * BU GÜN İTİBARİ İLE (yaptığım son çağrı merkezi görüşmesinden sonra ) KONUYU MAHKEMEYE TAŞIDIM
    * PARAMLA REZİL OLDUM SENDE OLMAK İSTİYORSAN...siparişi tamamla havaleyi yap gör...
    *YAKINDA İSTANBUL BİLİŞİM ZEDE LER DİYE GRUP KURULUR DİYE DÜŞNÜYORUM.
    *HER PLATFORMDA ŞİKAYETİMİ YAZIYORUM 
    *DAHA DETAYLI PAYLAŞMAMI İSTERSENİZ MAİL:ahmetturanyildiz48@gmail.com

    YanıtlaSil
  4. 30.11.2019 tarihinde vermiş olduğum siparişin ödemesini peşin almalarına rağmen ürünümü göndermediler. 15 iş günü 3 kez doldu yinede göndermediler. Ürün tedarikinde % 8 bir gecikme diyorlar ama yinede göndermiyorlar talep etmiş olduğum ürünün yenisi çıkacak neredeyse ulaşamıyorum telefonlar yanlış sadece müzik dinletiyorlar kesinlikle 2 kat fiyat fazla olsun ama gidip görüp almak gerekiyor ben pazartesi mahkemeye veriyorum bakalım mahkeme nasıl sonuçlanacak

    YanıtlaSil