12 Ocak 2010 Salı

İstanbul Bilişim Hakkında..

İstanbul Bilişim Türkiyedeki Kulvarında Yeralan Teknoloji(Bilişim Mağazalarının)Tamamından Daha Çok Ürün Gamına Sahip Ve Endüşük Fiyat Garantisini Sunan Bir Bilişim Sirketidir.. Googlede Arattığınız Ürün İlk sırada İstanbul Bilişim Baslıgı altında yer Alarak Karsımıza cıkıyor.. Fakat Ne Hikmetse Almak İstediginiz Ucuz Ürün Bir Türlü Ellerinde Bulunmuyor. 700TL,lik Almak İstediginiz Cihazın yerine 1500 TL lik farklı Bir model öneriliyor. Tezgahı Öylesine Güzel Kurmuslarki Diger Teknoloji Magazalarındaki Fiyatları Çalısanlarının Herbirisini BelliMakaların Sorumlusu İlan Etmişler. Bu Arkadaslar Teknosa,Bimex,MediaMark,, Elektroworld,Darty Gibi Boy Ölçüsemiyecekleri Devlerin Magazalarını Gezip ve Netten Fiyat Analizleri Gerceklestirip Ellerinde Olmamasına Rağmen Diger Mağaza Ve Web Sitelerdeki Ürünlerin fiyatlarının Daha Altında Fiyat vererek Bu Magzalardan Ucuza Ürün Sattıkların İddasını Kabak Tadı vermesine Ragmen Malesef Kendileride İnanMasada Hala Sürdürmekteler.Calısan Arkadasların Herhafta Pazargünleri Yapmaları Gereken Ev ödevleri Var??? İstanbul Bilişim Calısanları Türkiyenin Bilinen En gözde Forum Sitelerinde Ellerinde Bulunan Ürünleri Överek linkler Bırakıyor. Donanım Haber,chip,forumturkiye,türkiye Forum vs vs Türkiyenin Bilindik 20 Forum sitesine Haftalık Adambaşı 40 Link Bırakıyorlar Böylece Alexa Yorumlarında İstanbul Bilisim İlk sıralara yükseltilmeye Calısılıyor. Web Sitelerinde Ürün Gamında 3000 Adetten Fazla Ürün Olmasına Rağmen Ellrindeki Toplam Ürün Cesidi 100 Adedi Gecmiyor. Ürünleri Ucuz Gösterip sınırlı gelecek Deyip Ön ödeme İle Satıyorlar 1Hafta Sonra gelirdiye Söz Verip 3Haftaya Bula Biliyor Teslimatlar. Yada İstediniz Ürün Sıkıntılı Yerine Farklı Ürün Geldi onu Çakalım diyorlar.

9 yorum:

  1. Ayrıntılı bilgilendirmeniz için teşekür ederim. Ben de az kalsın bir led tv alacaktım. Ama mağazaya gittiğimde o elimizde kalmadı şu ürünü verelim gibi ağız yapmışlardı. Sonra biz size göndeririz demişlerdi. Garantiside biziz demişlerdi.
    Sizin yorumlarınızı da dinledikten sonra vazgeçtim buradan alışveriş yapmaya.

    YanıtlaSil
  2. evet, ben de arkadaş için bakıyordum bir laptop. ama bir kaç yerden amerika garantisi olduğunu görmüştüm. bu nedenle yaklaşım göstermedim pek. sizin de yorumlarınızı okuduğumda kesinlikle almaktan vazgeçtim. helal olsun size.

    YanıtlaSil
  3. Ben de bir Toshiba laptop aldım..Arkadaşlarıma da 3 adet tv aldırdım..2 yıldır kullanıyorlar..sizin bu yazdıklarınızın hiçbiriyle karşılaşmadım.Dolaysıyla bu kadar detayı nasıl biliyorsunuz.Daha önce çalıştığınız isatanbul bilişimden intikam alma niyetinde değilsiniz umarım..Bu kadar da değil yani?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ben 3 farklı model için call center ı aradım piyasaya göre baya ucuzdu. Ama ne hikmetse hep ellerinde yoktu,taze bitmişti başka model verlim peşindeler. Sakın kanmayın

      Sil
  4. Bir saat aldim almaz olaydim...garanti belgesi gonderilmedi...yeni garanti belgesi icin arayacaklardi hala donen yok...urun bozuldu yaptiramiyorum...akli olan bu siteden alisveris yapmaz

    YanıtlaSil
  5. Garanti cok önemli. Dikkat edin. 50-100 lira daha az vereceğim diye bozulan ya da ayıplı ürününüzün peşinde asker olmayın. Para kolay kazamılmıyor. Ist. Bil. için konuşmuyorum. Almadım oradan bir şey şikayetimvar.com'da yazılanları okuduktan sonra almamda.

    YanıtlaSil
  6. Ben de netten laptopuna baktım en ucuzu buradaydı ve gayet ellerinde vardı ve yine türkiye içinde geçerli 2 sene garantisi de vardı...

    YanıtlaSil
  7. Ben de netten laptopuna baktım en ucuzu buradaydı ve gayet ellerinde vardı ve yine türkiye içinde geçerli 2 sene garantisi de vardı...

    YanıtlaSil
  8. bende belki 3 4 tane laptop, 1 2 tane cep telefonu ve 2 tane ütü 1 tane elektrikli süpürge aldım 1 tane saat. 1 laptop benim asus tr garantili sıkıntı yaşamadım. saat sorunsuz faturalı garanti belgeli. süpürge 1 ay içinde tekeri kırıldı iade aldılar. sanırsam intikam alma maksatlı yoruma katılıyorum. Bazı ürünleri Yurt dışından getirip kendileri garanti veriyorlar. onlara dikkat edip alırsanız sorun yok ki öyle bir ürünü yaklaşık 500 566 tl aşağısına sattıkları için bilerek aldığımda oldu. firma karalama yapmanın manası yok kardeşim

    YanıtlaSil